Sleva, oblíbené slovo prodejců i zákazníků, které se počátkem letošního roku stalo tématem číslo 1. Jak upravit slevy dle nové vyhlášky řešil snad každý obchod. Některé obchody přistoupili na transparentnost slev, jiné našli způsob jak tuto povinnost obejít. Jaké jsou možnosti?

Transparentnost slev

Co musí obchod uvádět, v případě, že označí zboží jako Sleva?

-„(1) Informace o slevě z ceny výrobku obsahuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával

a) v době 30 dnů před poskytnutím slevy,

b) od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo

c) v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně.

(2) Odstavec 1 se nepoužije pro výrobky, které podléhají rychlé zkáze, nebo pro výrobky s krátkou dobou spotřeby.“

 

Úpravy slev obchodů

Jak nejlépe pracovat se slevou, aby se „vlk nažral a koza zůstala celá“? Přejmenovat ji. Zde několik příkladů.

  1. Není to sleva, je to cena pro členy klubu

2. Není to sleva, je to super cena

3. Není to sleva je to Pecka cena

Zkrátka jsme národ „specialistů“, kteří vždy přijdou s nápadem, jak to „občůrat“. Narazili jste na nějaké další příklady upravené slevy? Jak slevy praktikujete u vás?

Affiliate consultant

Jiří Tobiáš

Spravuji více než 30 affiliate programů napříč 28 zemí v Evropě. Nabízím konzultace, audity, vedení i kompletní správu programů v rámci jasně stanovených cílů.

Affiliate specialist Jiří Tobiáš

Spojme se