veterinarni doktor

Veterinární ordinace v okolí

Pořídili jste si domácího mazlíčka a hledáte veterináře blízko vašeho bydliště? Má pes úraz, či je nemocný a potřebujete akutně zjistit kde je nejbližší veterinární ordinace? Pro tyto a mnoho dalších případů vznikl na serveru Dogslife.cz online katalog veterinárních ordinací, který je dělen do jednotlivých krajů a krajských měst. Díky tomuto katalogu je hledání pomoci otázkou několika kliknutí.

Veterinář poradí s výběrem krmiva

Kvalitní krmivo je základem zdravého žití psa. Ať už se rozhodnete pro klasické granule a konzervy pro psy, nebo vás zaujalo moderní pojetí BARF stravy, vždy je dobré požádat o radu a konzultaci vašeho veterináře. Veterinární ordinace neslouží pouze jako “nemocnice pro psy”, ale i jako informativní místo v rámci prevence. Nebojte se zeptat i na dotazy, které vám přijdou banální. 

Poznejte svého veterináře

Před tím, než poprvé navštívíte veterináře, doporučuji prozkoumat, jaké má u lidí “jméno”. Tedy projít recenze, které se k dané ordinaci vážou. Pokud chcete pro svého mazlíčka to nejlepší, musíte to nejlepší hledat. Nechceme strašit, ale žádný veterinář není specialista na vše a tak jako člověk nechodí s pochroumanou nohou k zubaři, ani váš mazlíček může jít do té správné veterinární ordinace.  Veterinář je doktor a na rozdíl od rádců na internetu ví, proč vašemu mazlíčku předepisuje danou léčbu. Proto je vhodné nezahlcovat jej vyčtenými názory z diskuzních fór, či přímo nabízet diagnózu typu tam jsem vyčetl. Můžete ho také požádat o radu čím krmit štěňata, jak odčervit kočku, nebo jak chránit domácí ptactvo. Respektujte svého veterináře a pokud vám doporučí léčbu, akceptujte ji.

 

Než půjdete k veterináři

Dříve, než zamíříte k veterináři, je dobré si ujasnit, co od něj potřebujete. Je vhodné být připraven odpovídat na dotazy typu běžný den psa, kde se pohybuje, co žere. V případě že došlo k úrazu, jak se úraz stal, co snědl a podobně. Čím dříve tyto informace veterinář dostane, tím rychleji dokáže vašemu mazlíčkovi ulevit. Včasné ošetření může zachránit i život. Pamatuje na to.

míra okamžitého opuštění

Co je Bounce rate?

Bounce rate je metrika, která se velmi často vyskytuje v souvislosti s návštěvností webových stránek a udává procento návštěvníků webu, kteří web ihned po vstupu opustili (zavřeli kartu v prohlížeči). Čím nižší je procento Bounce rate, tím lépe.

Vyšší bounce rate není na škodu

Tato metrika je důležitá, ale v některých případech nemusí být relevantní. Konkrétně u affiliate webů může být vyšší bounce rate způsobovat záměrné kliknutí na affiliate odkaz, což je vlastně cílem daného webu.

Bounce rate je dobré sledovat detailněji a vyhledávat stránky, kde je jeho míra nejvyšší. Pokud nenajdete příčinu okamžitého opuštění, doporučuji sledovat pohyb uživatelů na stránce pomocí nahrávání obrazovek, nebo heat mapy.

Vyzkoušel jsem IceWarp

Nedávno jsem pomáhal klientovi s přesunem webu na nový systém, s čímž se pojil i přesun emailů z emailového klienta IceWarp. Jelikož jsem s tímto sytémem dosud neměl žádné zkušenosti, byl jsem velmi zvědavý.

Co je IceWarp?

Ice warp je multi platforma, ve které máte možnost rozesílat email, vést chaty a konference, ukládat data a další užitečné funkce. Ceny startují od 50Kč měsíčně a mezi klienty patří Banka Creditas, Home Credit, Okay a další zvučná jména. Takto na mě firma působila skvěle a bylo mi záhadou, proč klient chce vše zrušit a přejít na jiné řešení.

Nefunkční support

Ano, jednoduchá odpověď, která pohřbí mnoho zajímavých projektů- Nefunkční support. Pokud budete IceWarp pouze využívat a nebudete nic potřebovat, bude vše v pořádku. Pokud však budete cokoliv chtít po podpoře, musíte se dostatečně obrnit trpělivostí. Na emaily dostáváte odpověď max 1x denně, většinou stroze, bez snahy problém vyřešit, online chat neexistuje a pokud zavoláte na kontaktní email ( Hotline), robot vám sdělí že máte poslat email.

Stačilo pochopil jsem

Chtěl bych napsat, že jsem velmi rychle pochopil, proč chce klient odejít, ale slovo rychle je v kombinaci s pomalostí supportu nepoužitelné. Proto po pár dnech proběhl kompletní převod a já vám dnes mohu dopsat tuto recenzi.

IceWarp nedoporučuji.

testovní inzertního programu

Testoval jsem Placlu

Před pár lety jsem v rámci firemního marketingu vyzkoušel službu pro nákup PR článků placla.cz Tehdy jsem s nabídkami od webů nebyl nijak spokojen a tak jsme nakonec přešli k přímému oslovování. Zajímalo mě, jak je na tom tato služba po několika letech a tak jsem si založil nový účet a zadal první poptávku.

Co se týče poptávkového systému, návodů jak zadat inzerát a dalších typů, na vyšší výkon, vše vypadá velmi jednoduše. Navíc si můžete přečíst i případovku, která i když je z roku 2014, je velmi pěkně sepsána. Velmi se mi líbí, že jsou články čteny administrátory a v případě gramatických chyb je autor upozorněn. Tím však vše pozitivní končí.

Weby, které jsou v placle registrovány lze rozdělit na dva tábory. První jsou velmi navštěvované magazíny, většinou z původních tištěných periodik, které vám nabídnout vysokou cenu za článek s omezenou dobou viditelnosti článku. Tyto weby je však snadné kontaktovat přímo a za výhodnějších podmínek si články vyřídit bez prostředníka.

Druhou skupinou webů jsou weby bez tématické vyhraněnosti s minimální návštěvností a hodnotou. Je zde naprosto jedno, jestli si vyberete článek za 500, nebo 1000 Kč, kvalita bude stejná. Pokud si dáte práci s hlubším prozkoumáním webu, najdete zde všechny známe způsoby zpeněžení webu (affiliate, prodej odkazů, pr články, bannery…). Design ani celková úprava ve většině případů potvrdí, k čemu web slouží. Smutné je, že zde pořád chybí i jednodušší kontrola těchto webů. Pro příklad jsem si vzal weby s cenou článku mezi 450 – 1000 Kč a namátkou zkontroloval udávaný traffic webu. V 99% lež. Weby, které uváděly návštěvnost 10K, ale i přes 30K měsíčně, nemají podle Similarweb ani 5K. Ty ostatní, co ho opravdu mají, však vykazují tak vysoký BounceRate, že jde o uměle placené navýšení.

Rád bych zde uvedl příklady webů, ale počítám, že bych byl ihned napadán ze strany majitelů i samotné placly. Škoda, hold pokud chce člověk kvalitu, nemůže jinak, než postaru oslovovat kvalitní tématické weby sám.

Pokud by se v systému dalo na jedno kliknutí ověřit, jestli jsou data, co web uvedl pravdivá, jistě by to znamenalo značný posun vřed a třeba by se časem “vyčistilo” prostředí. Otázkou je, kam se služba vydá. Za mě ani po 5 letech není příliš zajímavá. Pokud však hledáte levné zpětné odkazy pro seo, asi vám to bude stačit.

NE/skutečné slevy – Black Friday

Znáte to, Black Friday a nekonečný rej reklam, které vám ukazují zaručené slevy v desítkách procent. Pokud nejste důvěřivé ovce a rádi si výšku slevy ověříte, doporučuji využít jednoduchého programu hlidaceshopu.cz

Vývoj probíhal pod taktovkou Apify, Kebola a TopMonks.

Co je Hlídač Shopů

Hlídač Shopů je jednoduchý program, který si snadno nainstalujete do svého prohlížeče a dále již nemusíte nic řešit. Hlídač automaticky spouští při každé vaší návštěvě script, který v detailu samotného produktu vytvoří graf vývoje ceny. Díky grafu tak snadno poznáte, jestli je uváděná sleva opravdu slevou. Testoval jsem program na několika největších e-shopech a není to vůbec špatné. Program sice má ještě mouchy zejména u produktů s více variantami, kde zobrazuje na střídačku různé ceny variant a tak to vypadá, že e-shop cenu neustále mění. Pokud se však podíváte více dopodrobna, jste schopni se vcelku snadno zorientovat.

Vyzkoušeli jste už hlídač cen?

jak podpořit začínajícího blogera

Jak podpořit blogery

Nedávno jsem četl zajímavý článek od Majgiho, který se rozvášnil nad tématem kdy zhodnocovat práci na blogu. Článek to byl sice zajímavý, ale pokud jste hledali odpověď, máte smůlu. Já se dnes nebudu rozepisovat na téma zhodnocení jakožto návod pro blogery, ale nadhodím zde svou myšlenku, kterou již nějakou dobu realizuji  na blozích, které navštěvuji.

Dělej na cizím webu to, co chceš aby na tvém dělali jiní.

Skoro jak z bible co? Je to však myšleno velmi prostě. Většina blogů je psána anonymně ( a to i těch lepších) a tak si nemůžete dohledat nic k autorovi, nebo si s ním vyměnit několik řádků k tématu. Jak takovému autorovi poděkovat? Já osobně poděkuji kliknutím na reklamu ve webu. Každý kdo provozuje na svých stránkách reklamní systém ví, že majitel stránky nesmí ponoukat ke kliknutí na reklamní prvky na stránce. Těžko si tak do stránek umístíte něco jako : líbí se ti článek ?„klikni mi na reklamu, ať z toho něco mám“. Pokud tedy kliknu na reklamu, odesílám autorovi malé poděkování. Pokud se jedná o začínajícího blogera, jistě ho to potěší dvojnásob, protože řekněme si upřímně, ty začátky nejsou nic moc.

Samozřejmě to co zde píši, praktikuji jen na zajímavých webech. Weby typu mrkni na vtip a klikni na odkaz, nebo weby s článkem rozděleným do 20 stran automaticky zavírám. Zde na první pohled vidím, že se nebude jednat o přínosný obsah,  ale pouze obsah pro zobrazení reklam.

A co vy, sdílíte článek, píšete autorovi, nebo jak projevíte spokojenost s článkem?

Moje podnikání – část druhá

Nebojte se pokut, tak bych dnes chtěl pojmenovat článek, který mapuje start mého podnikání.

Sotva jsem rozběhl svůj první e-shop hockey4you, přišla mi od kamaráda zajímavá nabídka na provoz dropshippingového obchodu. Koncept dropshippingu byl v té době vcelku novou alternativou, která nebyla tak masově rozšířená a tak jsem si řekl proč ne. Během dvou dnů jsem měl spuštěnou prezentaci obchodu včetně napojení na dodavatele gadgetů, no prostě paráda…

Moje první objednávka byla tak silným okamžikem, že si ho budu pamatovat dodnes. Ptáte se proč? Objednávka byla provedena skrytě Českou Obchodní Inspekcí a jejich vyhodnocení pro mě bylo více než šokem. Pokuta až 3 milióny korun! Pro obchod, který ještě nezačal pořádně prodávat a začínajícího podnikatele, to není úplně snový start. V tento moment jsem se řídil svým oblíbeným heslem. „Hlavně se z toho nepos..“ … a k tomu se váže i má druhá rada – komunikujte. I na úřadu, jako je ČOI sedí naprosto normální lidé, kteří jsou ochotni poradit, jak problém vyřešit. Pokud však narazíte na úředního blbce, určitě nemá smysl s takovým člověkem komunikovat napřímo.

Já osobně jsem nechal danou komunikaci na právnikovi, který během několika vzájemných korespondencí přesvědčil orgán k přehodnocení rozhodnutí a tak se žádná miliónová pokuta nekonala.

Pro mě to však byla velmi hodnotná lekce, za kterou jsem vděčný.

Druhá rada zní

Pokud se dostanete do problému se správními orgány, vynechte emoce, pokuste se najít člověka, který vám bude ochotný se situací poradit, případně za sebe nechte komunikovat erudovanou osobu.

Příště se rozepíši o tom, jak vybrat/nevybrat e-shopové řešení…

Miluji svoji práci

Dnes jsem se rozhodl přidat jen tento krátký post.

Jsou dny, kdy by se člověk nejraději sbalil, všeho nechal a odstěhoval se někam mimo civilizaci. Každý to známe, práce se navaluje, termíny se blíží a najednou vás nic nebaví. Jsou také dny, kdy svoji práci milujete a takové prožívám momentálně já. Pokud bych měl sportovním termínem přirovnat pracovní flow, tak jedeme na vítězné vlně. V letošním roce jsme s Notino získali ocenění Shop Roku v ČR, SK, HU a PL. To jsou ty krásné chvíle, kdy vás práce opravdu baví….

K tomu skvělá čísla v našem Affiliate programu, no prostě krása… a to nás teprve čeká ta lepší půlka roku…

Moje podnikání – část první

V lednu jsem byl pozván lidmi z BESTETO agentůry, abych ve skupině BESTETO klub povídal o svém podnikání. I když jsem dosud nevytvořil žádný stroj na peníze, ani nerozjel StartUP za milióny, mám o čem vyprávět.

I když se v Čechách příliš nenosí o tom mluvit, neúspěchy a faily jsou daleko lepší zkušeností, než placené kurzy, či knihy. Praxe, i ta špatná, vás dokáže posunout v podnikání mnohem dál…. a přesně o tom budou mé další články.

Jak jsem začal podnikat

Bylo mi něco málo přes dvacet let, studoval jsem VŠ, hrál hokej a vůbec nevěděl, čím se chci živit. V době kdy internet začal být víc a víc dostupný, jsem se rozhodl, že si založím e-shop s hokejovým vybavením. Nezkušený, bez znalosti trhu, aktuálních cen a hlavně peněz. Abych se zde nepsal co je již jednou publikované, přeskočím na první chybu.

Jak jste si mohli přečíst v článku výše, e-shop jsem pojmenoval Hockey4you. Že chybu nevidíte? Zkuste si za hodinu vzpomenout, jak se Hockey4you píše. Kombinace anglického názvu čísla a tvaru, který lze nahradit i jedním písmenem (u) – který mimochodem brzy využila konkurence, nebyl šťastný začátek.

První rada zní:

Pokud zakládáte e-shop, zamyslete se nad jeho názvem, otestujte ho na cizích lidech, ideálně i starší generaci. Nekombinujte jazyky, čísla, či vulgarismy. Výhrou není ani vymyšlení názvu z vašeho zboží. V budoucnu můžete rozšiřovat sortiment, který s názvem nemusí pasovat.

Další vám připravím v příštím článku…

Kovářova kobyla a KPI

Jednou z nejčastějších věcí, kterou majitelům e-shopů a webu vytýkám, je nepravidelnost. Když jsem se dnes podíval na svůj web, napadlo mě pořekadlo “kovářova kobyla….”

Je tedy zapotřebí zase nastavit KPI. Aby jste rozuměly, neflákám se, práce je dost, možná až příliš, ale některé životní situace donutí člověka k zamyšlení, jestli je ta práce zas tak důležitá… o tom ale jindy.

Konec je nový začátek

Na čem aktuálně pracuji? Po novém roce jsem definitivně ukončil e-shop, který byl “online” od roku 2011. Hockey4you, nebo po rebrandu znám jako Hokejman.cz, byl moje srdcovka. Nejedna slza ukápla, ale kdo mě zná, ví že konec považuji za nový začátek a tak nyní denně pracuji na nové podobě Hokejmana, jako superextramegaBLOG, který nemá konkurenci 🙂

O konci hokejmana, resp. jeho novém začátku si můžete přečíst zde. Nový Hokejman.

 

No ale zpět k těm KPI. Vlastně ne, ještě by se hodilo poznamenat několik dalších věcí, které jsou aktuální. Takže blog bezecka-obuv.cz, fresh-smoothie.cz a samozřejmě e-shopy hafanek.cz, hokejova-paska.cz, nebo třeba weby jako kometaplavani.cz, či caribyacht.cz… to by asi stačilo, netřeba prozradit vše.

To by tak nějak mohlo být všechno z části zábava ve volném času… o práci se rozepisovat dnes nebudu…

Tak snad teď ty KPI. Jako nový cíl do deníčku si přidávám povinnost nenechat tento mikro blog vyhasnout. Takže již brzy zde nahodím první ze série článků o podnikání, respektive co mi podnikání a práce v marketingu (od roku 2011 ) dalo a aby to nebyla nuda, přidám i nějaké průsery a rady. Za tento nápad díky do BESTETO klubu, kde jsem v lednu mohl některé své historky odpřednášet. Malá zmínka zde. Jak přežít podnikání s e-shopem: 7 rad z BESTETO klubu

No, pro dnešek asi dobrý…

 

Tak zas příště.

Ahoj