Blog

Země hokeji zaslíbená – Hockeyland

Česko je země hokeji zaslíbená, nebo jak se píše na hokejovém webu, který jsem pomáhal přesunout do 21. století - je to Hockeyland. Olomoucký e-shop s prodejnou hokejového vybavení je již stálicí na hokejovém trhu. Nicméně e-shop, na jehož řešení fungoval, potřeboval posunout o krok dále. Co se změnilo?  ...

Webtrh se ZASE mění

Nedávno jsem procházel své záložky webů, které si uchovávám jako zdroj zajímavostí a narazil jsem na post v diskuzi webtrhu, že se zde opět vyměnil majitel. Pro ty, kdo se z webtrhem ještě nepotkali, jde o komunitní web, kde se historicky přely přední kapacity z oboru nad zajímavými tématy z...

Affiliate na vzestupu

Tento týden mě zaujala v pořadí už několikátá hádka na FB Topaffilak mezi affiliate manažery, resp. zástupci jednotlivých sítí. Šlo opět spíše o banalitu vyvolanou rýpnutím na funkce dané sítě, což vyústilo k až trapné diskuzi. Není to poprvé, kdy se sítě vzájemně osočují z nečinnosti, nebo nefunkčnosti konkurence a...

Veterinární ordinace v okolí

Pořídili jste si domácího mazlíčka a hledáte veterináře blízko vašeho bydliště? Má pes úraz, či je nemocný a potřebujete akutně zjistit kde je nejbližší veterinární ordinace? Pro tyto a mnoho dalších případů vznikl na serveru Dogslife.cz online katalog veterinárních ordinací, který je dělen do jednotlivých krajů a krajských měst. Díky...

Co je Bounce rate?

Bounce rate je metrika, která se velmi často vyskytuje v souvislosti s návštěvností webových stránek a udává procento návštěvníků webu, kteří web ihned po vstupu opustili (zavřeli kartu v prohlížeči). Čím nižší je procento Bounce rate, tím lépe. Vyšší bounce rate není na škodu Tato metrika je důležitá, ale v...

Vyzkoušel jsem IceWarp

Nedávno jsem pomáhal klientovi s přesunem webu na nový systém, s čímž se pojil i přesun emailů z emailového klienta IceWarp. Jelikož jsem s tímto sytémem dosud neměl žádné zkušenosti, byl jsem velmi zvědavý. Co je IceWarp? Ice warp je multi platforma, ve které máte možnost rozesílat email, vést chaty...

Testoval jsem Placlu

Před pár lety jsem v rámci firemního marketingu vyzkoušel službu pro nákup PR článků placla.cz Tehdy jsem s nabídkami od webů nebyl nijak spokojen a tak jsme nakonec přešli k přímému oslovování. Zajímalo mě, jak je na tom tato služba po několika letech a tak jsem si založil nový účet...

NE/skutečné slevy – Black Friday

Znáte to, Black Friday a nekonečný rej reklam, které vám ukazují zaručené slevy v desítkách procent. Pokud nejste důvěřivé ovce a rádi si výšku slevy ověříte, doporučuji využít jednoduchého programu hlidaceshopu.cz Vývoj probíhal pod taktovkou Apify, Kebola a TopMonks. Co je Hlídač Shopů Hlídač Shopů je jednoduchý program, který si snadno...

Jak podpořit blogery

Nedávno jsem četl zajímavý článek od Majgiho, který se rozvášnil nad tématem kdy zhodnocovat práci na blogu. Článek to byl sice zajímavý, ale pokud jste hledali odpověď, máte smůlu. Já se dnes nebudu rozepisovat na téma zhodnocení jakožto návod pro blogery, ale nadhodím zde svou myšlenku, kterou již nějakou dobu...

Moje podnikání – část druhá

Nebojte se pokut, tak bych dnes chtěl pojmenovat článek, který mapuje start mého podnikání. Sotva jsem rozběhl svůj první e-shop hockey4you, přišla mi od kamaráda zajímavá nabídka na provoz dropshippingového obchodu. Koncept dropshippingu byl v té době vcelku novou alternativou, která nebyla tak masově rozšířená a tak jsem si řekl proč...

Miluji svoji práci

Dnes jsem se rozhodl přidat jen tento krátký post. Jsou dny, kdy by se člověk nejraději sbalil, všeho nechal a odstěhoval se někam mimo civilizaci. Každý to známe, práce se navaluje, termíny se blíží a najednou vás nic nebaví. Jsou také dny, kdy svoji práci milujete a takové prožívám momentálně...

Moje podnikání – část první

V lednu jsem byl pozván lidmi z BESTETO agentůry, abych ve skupině BESTETO klub povídal o svém podnikání. I když jsem dosud nevytvořil žádný stroj na peníze, ani nerozjel StartUP za milióny, mám o čem vyprávět. I když se v Čechách příliš nenosí o tom mluvit, neúspěchy a faily jsou...

Kovářova kobyla a KPI

Jednou z nejčastějších věcí, kterou majitelům e-shopů a webu vytýkám, je nepravidelnost. Když jsem se dnes podíval na svůj web, napadlo mě pořekadlo "kovářova kobyla...." Je tedy zapotřebí zase nastavit KPI. Aby jste rozuměly, neflákám se, práce je dost, možná až příliš, ale některé životní situace donutí člověka k zamyšlení,...

Netradiční obchodní praktiky

Jsou tu svátky a tak jsem se rozhodl sepsat několik vět o praktikách, které někteří prodejci používají. O tom, jestli jsou tyto praktiky v pořádku, nebo nejsou, nechám uvažovat každého samostatně. Sám nakupuji 90% věcí přes internet a do klasických obchodů chodím jen v nutnosti. Mám tedy skvělou příležitost narazit...

Cesty po zářijových konferencích

V září jsem se po prázdninové pauze zúčastnil několika konferencí s různou tématikou z oblasti marketingu. Dříve jsem bral každou akci jako skvělý způsob, jak se dozvědět novinky z oboru a dle mého názoru tomu tak i v minulosti bylo. Nicméně v poslední době se trend českých konferencí změnil na prezentaci Brandů a množství self promo...

Co je Affilate ?

Poslední dobou se velmi často setkávám s otázkou, co to vlastně děláš za práci ? Typická situace : Kde děláš? Dělám v .. Co konkrétně? Affilate marketing. Aha (chvíle ticha), a co to je ? Proto jsem se rozhodl, že vytvořím krátký článek o tom, co to vlastně ten affilate je....

Nový rok ve znamení nového klienta

S příchodem nového roku jsem uzavřel partnerství s velmi zajímavou firmou, která se zabývá pro mě doposud neznámým druhem výživy rostlin tzv. hydropónii. Brněnská společnost MIKROLAB s.r.o. vyrábí speciální výživu pro rostliny (JUNGLE indabox),  díky které dokážete vypěstovat své rostliny, či zeleninu i v náročném prostředí. Brzy společně vypustíme do...

Novinka z dílny Bauer : Lightspeed Edge

Tento týden jsem odstartoval novým článek o revoluci, kterou spustila jak jinak značka Bauer. Nové rychlovyměnitelné nože LightSpeed Edge, jsou něco, co tu už dlouho chybělo. S čím přijdou příště?   Článek najdete zde: Lightspeed Edge - revoluce ve výměně nože

Jak nejlépe zaujmout nakupující o vánocích

Milióny lidí nakupují vánoční dárky přes internet. Díky tomu nemá obchodník šanci navázat osobní kontakt a zaujmout nakupujícího. Na zachycení zájmu máte 2-3 vteřiny, je to málo nebo moc? Zaujmutí zákazníka je stále těžší, můžete vyzkoušet pop up okna, nabízet slevu na první nákup, dopravu zdarma a nebo využít dárku....

Sušička pro opravdové hokejisty

Nejspíše tak by se měl jmenovat článek, který jsem dnes zveřejnil na blogu hokejmana. Sušička na hokejovou výstroj je velmi praktické zařízení, díky kterému snadno a rychle vysušíte svoji hokejovou výstroj během 60 minut. Více v článku : Rocket Sport Dryer – domácí sušička na hokejovou výstroj

Komentáře k článkům

  1. Dobrý den, hlavní problém byl se supportem, některé mailové účty měly problémy s připojením a díky supportu jsme se nedostali…

  2. Dobrý den, můžete prosím blíže popsat potíže s IceWarp, nebo důvody co jste na supprtu vlastně řešil, nebo v čem…

  3. Hezký nápad, ale není to také v rozporu s podmínkami navádět aby se klikalo na reklamu?

affilate konference Affilate marketing Alza animonda Avast bauer hockey besteto besteto club blog.hokejman copywriting dárky zdarma Fernet Stock hafanek.cz Hockey4you hokej hokejové vybavení Hokejový blog hydroponie jungle JUNGLE indabox kamali kometa plavani Lightspeed edge lodě mergado mergado fest obchodní podmínky ocenění partnerský marketing plavby lodí plavecký web reklamni dno rocket sport dryer seo popisky shopcamp shoptet Shoptet soutěž sušička na hokejovou výstroj T-Mobile vivnetworks vysoušeč hokejové výstroje win/win zakázané reklamy zaujmutí klienta Zonky