Také máte šuplíkové články, o kterých se rozhodujete, jestli je vůbec vypustit, nebo je raději smazat? Já takový jeden měl a dnes nastal čas ho pustit do světa. Smarty Drink – produkt, který snad ani nemohl být úspěšný. Že jste nezaznamenali jejich marketing? Není divu, Smartyho marketing byl poněkud zvláštní…
![Smarty logo zamítnutí žádosti v affiliate](https://www.jiritobias.cz/wp-content/uploads/2022/08/Smarty-logo.png)
Když jsem před cca dvěma lety psal tento článek, nedokázal jsem rozluštit otázku: Myslí to vážně, nebo je to celé jen vtip? Vtip to nebyl a rozhodně nebylo do smíchu ani majiteli firmy Dominiku Haškovi, který nedávno ukončil tuto další neúspěšnou etapu svého podnikání. Ve ztrátě. (Značka sportovního vybavení Dominátor pro neúspěch v roce 2008 ukončena). Nebudu se zde věnovat produktu jako takovému, ale pouze marketingu, který se okolo něho „tvořil“. Posuďte sami….
#Onbaví
Smartyho snídaně spolu s hastagem #Onbaví přinesly desítky bizardních fotografií, které nebylo možné parodovat, jelikož byli parodií sami o sobě. Z počátku si nejeden návštěvník FB stránek SMARTYho řekl, že se jedná o vtip, který bude brzy nahrazen seriózním příspěvkem. Když však snídaně se SMARTYM pokořila první stovku, tak asi každému došlo, že to vtip není… V posledním roce se bizár změnil na nudné fotografie ze stolu (nejspíš) Dominika Haška, kde již nedochází k nevkusnému aranžování jídla, nicméně jde o tak nezajímavý obsah, že jen těžko překračoval dvě desítky lajků.
Je to konec Smartyho?
Smarty se segedýnem, nebo palačinkou prostě nikoho nezajímal. Došlo tak k očekávanému ukončení, resp. předání skladových zásob a práv na novou firmu, která se pokusí alespoň odprodat zásoby a v případě nadpozemské konstelace hvězd vzkřísit tuto skomírající značku.
Znáte nějakou další firmu s tak bizár marketingem? Kolikrát ještě slavný Dominátor zkrachuje?