Také máte šuplíkové články, o kterých se rozhodujete, jestli je vůbec vypustit, nebo je raději smazat? Já takový jeden měl a dnes nastal čas ho pustit do světa. Smarty Drink – produkt, který snad ani nemohl být úspěšný. Že jste nezaznamenali jejich marketing? Není divu, Smartyho marketing byl poněkud zvláštní…

Když jsem před cca dvěma lety psal tento článek, nedokázal jsem rozluštit otázku: Myslí to vážně, nebo je to celé jen vtip? Vtip to nebyl a rozhodně nebylo do smíchu ani majiteli firmy Dominiku Haškovi, který nedávno ukončil tuto další neúspěšnou etapu svého podnikání. Ve ztrátě. (Značka sportovního vybavení Dominátor pro neúspěch v roce 2008 ukončena). Nebudu se zde věnovat produktu jako takovému, ale pouze marketingu, který se okolo něho „tvořil“. Posuďte sami….
#Onbaví
Smartyho snídaně spolu s hastagem #Onbaví přinesly desítky bizardních fotografií, které nebylo možné parodovat, jelikož byli parodií sami o sobě. Z počátku si nejeden návštěvník FB stránek SMARTYho řekl, že se jedná o vtip, který bude brzy nahrazen seriózním příspěvkem. Když však snídaně se SMARTYM pokořila první stovku, tak asi každému došlo, že to vtip není… V posledním roce se bizár změnil na nudné fotografie ze stolu (nejspíš) Dominika Haška, kde již nedochází k nevkusnému aranžování jídla, nicméně jde o tak nezajímavý obsah, že jen těžko překračoval dvě desítky lajků.
Je to konec Smartyho?
Smarty se segedýnem, nebo palačinkou prostě nikoho nezajímal. Došlo tak k očekávanému ukončení, resp. předání skladových zásob a práv na novou firmu, která se pokusí alespoň odprodat zásoby a v případě nadpozemské konstelace hvězd vzkřísit tuto skomírající značku.
Znáte nějakou další firmu s tak bizár marketingem? Kolikrát ještě slavný Dominátor zkrachuje?